تیم ایران اسلب برحسب نیاز و خواست مشتریان ، ابتدا مشاوره ی کارشناسی شده و بدون جهت گیری ارائه می دهد . سپس بر اساس نیاز ایشان ، باکیفیت ترین سنگ را با متعادل ترین قیمت در اختیار مشتری قرار می دهد .

رسالت ایران اسلب بر این است که ابتدا یک مشاور آگاه و صادق باشد ، سپس یک فروشنده متخصص و منصف در قیمت .

از طریق ارسال ایمیل ، تماس با شماره های داخلی بخش فروش مجموعه و شبکه های اجتماعی ( واتس آپ ، اینستاگرام ، لینکدین )

تمام تلاش و هدف تیم ایران اسلب در ارائه اطلاعات کامل و صحیح  ، صرفه جویی در زمان ارزشمند مشتریان و سهولت در خرید می باشد . لذا با بهره گیری از به روزترین راه های ارتباطی این مهم را امکان پذیر نموده ایم .

پس از برقراری ارتباط با واحد فروش ، چنانچه سنگ خاصی مدنظر داشته باشید ، بعد از اعلام سایز ، مقدار و نوع سنگ ؛ استعلام قیمت می گیرید . در صورتیکه نیازمند مشاوره و اطلاعات بیشتر باشید ، کارشناسان مجموعه پس از ارائه اطلاعات ، اقدام به ارسال تصاویر محصول می نمایند . بعد از آن در صورت تایید محصول ، سفارش شما در غالب پیش فاکتور ثبت می شود .

بله ، حیطه فعالیت مجموعه ایران اسلب مشارکت و همکاری با حرفه ای ترین کارخانه های مطرح کشور می باشد . از این رو قادر به تامین هرنوع سنگ می باشیم .

شما طی تماس با کارشناسان ایران اسلب و مشخص نمودن نوع درخواست ، متراژ ، کیفیت و سایز مورد نظر ؛ در کمترین زمان ممکن می توانید پیش فاکتور رسمی دریافت نمایید .

با ارسال ایمیل یا تماس با تلفن های بخش فروش می توانید از خدمات رایگان کارشناسان ما استفاده نمایید .

بله ، ضمن اینکه در ابتدای تصمیم گیری مشتری ، تصاویری از زوایای مختلف سنگ ارسال می شود ؛ به هنگام بارگیری مرسوله نیز ، ایشان را در جریان بارگیری سفارششان بصورت لایو یا فیلم قرار می دهیم .

با عضویت در صفحات اجتماعی ایران اسلب یا ذخیره شماره تلفن هرکدام از مشاوران فروش ، می توانید از هر نوع تخفیف یا شرایط ویژه فروش مطلع شوید .

بله ، مطابق با قیمتی که توسط سازمان حمل و نقل اعلام می شود ، هزینه های جانبی همچون بارگیری و چیدمان بار و حق دفتری به این مبلغ اضافه می گردد و قیمت نهایی به عنوان هزینه باربه مشتری ارائه می گردد .

بله ، بعد از محاسبه سفارش شما ( براساس متراژ یا حجم ) نوع کامیون انتقال بار مشخص می گردد . سپس از دفاتر مجاز حمل ونقل شهری ، درخواست کامیون می شود .

قیمت پایه بین شهری  ( که توسط سازمان حمل و نقل تعیین می شود ) به هزینه های بارگیری ، چیدمان اصولی بار ، بیمه و حق دفتر باربری اضافه می شود و قیمت نهایی در برگه رسمی بارنامه ثبت می گردد . این مبلغ پس از تخلیه بار ، توسط خریدارسنگ به راننده پرداخت می شود .

بله ، تمام تلاش ما بر ارائه بهترین خدمات به تمام نقاط کشور می باشد .

بله ، بهترین درجه کیفی سنگ بعد از بسته  بندی و تشریفات گمرکی ،آماده بارگیری و ارسال می شود .