دنبال سنگ با تم آبی برای دکوراسیون میگردید ؟ پس جای خوبی اومدید چون میخواهیم تمامی سنگ های موجود در بازار ایران و دنیا را که رنگ آبی کم و بیش در اون ها وجود داره را به شما معرفی کنیم. قبل از ادامه به سنگ‌های آبی موجود در فروشگاه ایران اسلب سری بزنید.

آبی‌ترین سنگ‌های موجود در بازار دنیا

در بین سنگ های طبیعی، رنگ آبی بیشتر در سنگ های مرمر و گرانیت دیده می شود. البته گرانیت های ایرانی رنگ آبی درخودشان ندارند اما برخی گرانیت ها در بازار جهانی هستند که رنگ آبی بصورت کلی و جزئی در آن‌ها وجود دارد.

سنگ گرانیت چشم‌آبی

این سنگ شبیه سنگ گرانیت نهبندان احرار  است با این تفاوت که تکه های مشکی کمتر و با فاصله بیشتری از همدیگر قرار دارند. البته تفاوت اصلی در تکه‌های آبی روی آن است. بخاطر همین تکه‌‌های آبی کوچک، آن را گرانیت چشم‌آبی نامیده‎‌اند.

گرانیت آبی‌دریایی

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید این سنگ تقریبا تمی آبی‌رنگ دارد و می‎‌توان آن را یکی از آبی‌ترین سنگ‌های گرانیت موجود در دنیا خواند.
بافت 2 گرانیت آب رنگ در کنار هم

سنگ های نیمه‌قیمتی عتیق آبی

سنگ های دیگری نیز دربازار وجود دارند که از آن‌ها با عنوان سنگ های نیمه‌قیمتی نام برده می‌شود. این سنگ‌ها بسیار گران‌قیمت می باشند و بیشتر جنبه دکوراتیو دارند، بعنوان مثلا در اتاق نشیمن در قسمت تی‌وی‌وال از آن استفاده می‌شود.

بافت سنگ آبی عتیق

سنگ‌های آبی موجود در بازار ایران

در بین سنگ‌های ایرانی آبی در سنگ‌های مرمر دیده می‌شود. از آن‌جایی که این نوع سنگ میتواند بافت و رنگ مختلفی بخود بگیرد(حتی در یک معدن مرمر) برخلاف دیگر برند‌ها مانند مرمر ،تراورتن و …نام برند خاصی برای رنگ آبی آن وجود ندارد و گاهاً پیش می‌آید که برخی از آن‌ها دارای تم آبی باشند. در سامانه محصولات ایران اسلب همیشه میتونید تعدادی از مرمر‌های آبی‌رنگ را پیدا کنید. اگر به‌دنبال خرید سنگ‌های آبی معرفی شده در متن هستید،می‌توانید با کارشناس‌فروش ما تماس بگیریید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *