مرمریکی از سنگ های درخشان با ظاهری خیره کننده است که نام خود را از واژه یونانی marmorose گرفته است. البته این سنگ در بازار جهانی با نام اونیکس شناخته می شود و در حوزه های مختلفی چون ساختمان، صنایع دستی، کشاورزی ودارویی … استفاده می شود. اما در این مقاله قرار است به خواص درمانی سنگ مرمر بپردازیم. پس تا پایان همراه ما باشید تا پرده از اسرارنهفته این سنگ ارزشمند برداریم.


خواص درمانی سنگ مرمر کدامند؟


این ماده معدنی شفاف برای حالت های تعلیق در فعالیت های مدیتیشن و تانتریک برای تسلط بر افکار و قدرت کنترل خود بسیار موثر است. مرمر قدرت آرمش را افزایش می دهد و این برای انجام هرچه بهتر مدیتیشن عالی است. همچنین به یادآوری کامل رویاها، محافظت، ثبات و ساختار ذهن و احساسات کمک می کند. جالب است بدانید که مرمر، میل به کاهش وزن را تقویت می کند. همچنین موجب توسعه خلاقیت، ایجاد قدرت و انضباط شخصی در افراد می شود. این سنگ پاک کننده خون و پوست بوده و به دلیل ویژگی های متعادل کننده ای دارد، اغلب در زمینه های طبیعی و هومیوپاتی مورد استفاده قرار می گیرد.


به لحاظ فنگ شویی نیز کاربرد سنگ در قسمت های مختلف خانه، چه به عنوان یکی از مصالح ساختمانی و چه المان های تزیننی موجب برقراری تعادل و ایجاد حس امنیت می شود. بنابراین چه بهتر است که از آن برای سنگ کف یا دیوار اتاق نشیمن یا اتاق خواب استفاده شود. همچنین کاربرد آن در حما اثر آرامبخشی خواهد داشت.
سنگ مرمر که نمادی از پاکی و جادوانگی است، وضوح، خودکنترلی و ثبات را هم از نظرفیزیکی و هم از نظر احساسی فراهم می کند. این سنگ در رده سنگ های زینتی و لوکسی است که در کشورهای مختلف جهان ازجمله هند، افغانستان، ایران، اسپانیا، روامنی، چین، سوئد، یونان ایالات متحد امریکا استخراج می شود. البته ذخایر آن درایران به نسبت سایر سنگ ها همچون مرمریت و کریستال کمتر است. اما با این وجود نسبت به قیمت تمام شده کشورهای دیگر، قیمت کمتری دارد. علاوه بر آنکه از تنوع بی نظیری در طرح و رنگ برخوردار است.
از دیگر خواص درمانی سنگ مرمر می توان به افزایش تمرکز اشاره داشت. این تمرکز مثبت برای بهبود شرایط فیزیکی و عاطفی موثر بوده و در آرامش درونی موثراست.
مرمر به آرام کردن ذهن، تقویت اراده و کنار گذاشتن رفتارها و الگوهای فکری مخرب کمک می کند و در ترک اعتیادهای فیزیکی مثل: مواد مخدر، الکل و پرخوری موثر است.

علاج سردرد به کمک خواص درمانی سنگ مرمر


همانطور که تاکنون اشاره شد، سنگ مرمر در کنترل وبهبود تنش های وارده بر انسان، نقش بسزایی دارد. در واقع با ایجاد آرامش و کاهش استرس ها ، بسیاری از سردردها و مشکلات ناشی از تنش را می توان درمان کرد.علاوه بر این، موجب بازکردن چاکراه های بدن می شود که همین عمل کمک به بهبود گردش خون در بدن می کند و قوای درونی بدن را افزایش می دهد. استفاده از سنگ مرمر در اتاق خواب و حمام در سرزمین های شرقی آسیا گویای همین موضوع هستند.

اکسسوری های سنگ مرمر


همانطور که گفته شد سنگ مرمر از سنگ های گران قیمتی است که اغلب در پروژه های لوکس برای مصارف داخلی ساختمان اعم از دیوارها، سنگ
پله، سنگ کف، ستون ها، پیشخوان ها، وان و روشویه های سنگی ، صراحی، آب نما و… استفاده می شود. این سنگ با توجه به دانه های بلوری شفاف، قابلیت گذر نور از خود دارد که به زیبایی هرچه تمام این سنگ سلطنتی تاکید می کند.

روشویه و وان سنگ مرمر


البته که قیمت بالای مرمر برای اقشار زیادی قابل توجیه نبوده اما می توان از اکسسوری های سنگ مرمر که به شکل ظروف، سینی، ساعت، مجسمه و… ساخته می شوند، استفاده کرد و از خواص درمانی سنگ مرمر بهره جست.

این همه خواص برای یک سنگ واقعا شگفت آور است! اگر شما علاقمند به استفاده از این سنگ زینتی زیبا شده اید، می توانید برای داشتن آن همین الان با شماره های درج شده تماس بگیرید. خواه اسلب سنگ مرمر برای مصارف معماری ساختمانتان باشد، یا برای خرید اکسسوری های کوچک تزیینی آن هم با کمترین قیمت!
ما قادربه تامین هرکدام از نیازهای شما در کوتاهترین زمان ممکن و به قیمت کارخانه هستیم.پس همین حالا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *